Verzendinformatie
Verzendmogelijkheden
Van Dal mannenmode biedt de mogelijkheid om jouw bestelling thuis te laten bezorgen met DHL of laat deze in één van van onze winkels bezorgen.
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen slechts €2,95 bij thuisbezorgen. In de winkel laten leveren is gratis, maar duurt over het algemeen wel iets langer.
Levertijden
Thuisbezorgen 2 - 4 werkdagen
Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 2 - 4 werkdagen bij je thuis af te leveren met DHL.
In de winkel afhalen 4 - 6 werkdagen
Bestellingen die in de winkel worden geleverd duren over het algemeen langer omdat dit afhankelijk is van ons interne transport. Als jouw bestelling in de winkel is ontvangen, ontvang je automatisch een afhaalbericht per e-mail.
Track and Trace
Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een track-and-tracecode waarmee je via de website van DHL de locatie van je bestelling kunt volgen.
Afleveradres aanpassen (DHL service point of ander adres)
Helaas is het niet mogelijk om zelf een DHL ServicePoint adres in te voeren bij ‘afleveradres'. Dat gaat fout omdat dit vooralsnog alleen mogelijk is via de onderstaande weg (bezorgmoment aanpassen). Op het moment dat je als consument een DHL ServicePoint adres invoert, wordt dit niet herkend door DHL en dus weer retour gezonden naar de verzender, die in dit geval dus Van Dal mannenmode is.
Helaas is het ook niet mogelijk om een adres in te voeren van bijvoorbeeld de tandarts, een dierenwinkel of andere onderneming die niet aan jou als klant gerelateerd is.
Mocht je dit wel doen, dan raken zowel wij als jijzelf het pakket 'kwijt' en zal de verzending uiteindelijk meer dagen in beslag nemen.
Bezorg moment aanpassen
Als wij jouw bestelling hebben overgedragen aan DHL, ontvang je een e-mail met daarin een link naar de website van DHL waar de track-and-tracecode getoond wordt. Je kan zo exact zien op welke dag en binnen welk tijdvak DHL de bestelling komt bezorgen.
Ben je onverhoopt niet thuis en wil je een nieuw bezorgmoment kiezen? Dit kan vóór bezorging op de website van DHL aangepast worden. Onder de titel ‘Iets anders afspreken?’ heb je drie mogelijkheden om de geplande bezorging direct aan te passen naar jouw behoefte.
DHL ServicePoint (volgende werkdag) Kun je niet thuis zijn op het bezorgmoment en wilt je niet dat jouw bestelling bij de buren wordt bezorgd? Selecteer dan bij 'Iets anders afspreken?' een DHL ServicePoint en haal je bestelling daar op. DHL geeft automatisch de voor jou mogelijke DHL ServicePoints bij jou in de buurt weer en stuurt een nieuwe e-mail wanneer het pakket is aangekomen.
Thuis (kies je moment) Ben je binnen het aangegeven tijdvak niet in de gelegenheid om het pakket aan te nemen, maar wil je wel jouw bestelling thuis laten bezorgen? Selecteer dan een nieuw tijdvak naar wens. Dit doe je tevens bij ‘Iets anders afspreken?’.
Bij de buren (zelfde moment) Heb je goed contact met de buren en wil je graag de aangegeven tijd handhaven? Geef dan het adres door van één van je buren. Bij deze mogelijkheid blijft de originele tijd gehandhaafd én ben je in de gelegenheid om je buren vooraf een seintje te geven.
Verkeerde levering
Wij behandelen iedere bestelling met de grootst mogelijke zorgvuldigheid, maar het kan desondanks gebeuren dat een bestelling per ongeluk onjuist of onvolledig geleverd wordt. Neem in dit geval direct contact met ons op via ons
contactformulier.